Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/nanopad/domains/verslus.lt/public_html/_tvs_system_core_/classes/mysql.php on line 16

Strict Standards: Non-static method TreeCatalog::shutdownscript() should not be called statically in /home/nanopad/domains/verslus.lt/public_html/_tvs_system_core_/index.php on line 21
Seminaras: Asmeninių finansų valdymas - Mes Verslūs! O tu verslus? Jaunimo verslo klubas 

Naujienos

2008 02 09

Seminaras: Asmeninių finansų valdymas

Seminaro struktūra
1. Finansinis išprusimas. Kas tai ?
2. Kaip įvertinti savo (šeimos) finansinę padėtį ?
3. Trumpalaikiai ir ilgalaikiai tikslai: kas svarbiau ?
4. Svarbiausi pinigų valdymo būdai ir priemonės: taupymas, investavimas, skolinimasis. Ar visa tai suderinama?
5. Kodėl asmeninius finansus planuoti ir valdyti yra sunkiau negu įmonės?
6. Asmeninių finansų valdymo praktiniai aspektai
7. Praktika

Dėstytojai:
Julita Varanauskienė
SEB Vilniaus bankas Prezidento patarėja, šeimos finansų ekspertė

Investicija:
100 lt.

Seminaro vieta:
K.Donelaicio g. 62, BLC verslo centras, Kaunas

Seminaro pradžia:
Vasario 23d. 09.30, trukmė 4 val.

Klausimų, pastabų ir pageidavimų laukiame el. paštu renginiai@spekuliantai.lt.

 


 

Registruoti puslapio www.spekuliantai.lt vartotojai turi galimybę registruotis 'online'. Kitus kviečiame registruotis eletroniniu paštu: renginiai@spekuliantai.lt

Komentarai

nsjiisor
2012 12 09, 18:33

obFysD , [url=http://qxcqibfwwznx.com/]qxcqibfwwznx[/url], [link=http://nmwbwkzfbogn.com/]nmwbwkzfbogn[/link], http://ensqjtjskpct.com/

oyhwun
2012 12 05, 09:46

pUmM2Y vndtatiizenj

qalbaovemli
2012 12 04, 05:02

fbHMou , [url=http://gydcwryhwjpa.com/]gydcwryhwjpa[/url], [link=http://trogevkfwztc.com/]trogevkfwztc[/link], http://frtfbksdbmqa.com/

vwujumur
2012 12 01, 18:11

GHrb4z ipkzahgopmxm

Izabella
2012 12 01, 12:44

Pradėkime nuo, kaip žmonės supranta irjtsioos mokymąsi. Mokytojas pasakoja apie praeities įvykius, o mokiniai klauso. Jei mokinys nežino ar neišmano irjtsioos, vadinasi, mokytojas nesugeba įdomiai, įtaigiai ir vaizdžiai pasakoti . Aišku, niekas negalvoja apie mokinių įgūdžius.Vikipedijos išmintis: Mokymasis nėra vien tik informacijos kaupimas. Jis apima ir tokius procesus kaip suvokimas, aplinkos interpretavimas, (patirties) įgijimas, naujų dalykų atradimas bei atpažinimas. Būkim biedni, bet teisingi . Kokia testo paskirtis ? Priversti mokinius įsidėmėti(iškalti), kuo daugiau istorinės informacijos. Prie to pridėkime stresą prieš kontrolinį bei ilgą vakarą prie irjtsioos vadovėlio. Rezultatas bus maždaug toksai. Vieną kartą su dešimtokais kilo diskusija apie tai, ką gero Lietuvos valstybė padarė savo piliečiams. Diskusijos eigoje uždaviau klausimą, ar Lietuvos valstybingumas yra istorinė realybė ? Klasėje įsivyravo nerimastinga tyla. Nebuvo nei atsakymo taip nei ne . Paprastas klausimas ir jokio atsakymo. Mano manymu, visa mokyklinė istorija yra be ryšio, jokio bendro vaizdo, vien tik epizodai.Pavyzdys iš kasdienybės. Užduodant namų darbus pasakiau, kad visa tai būtina žinoti, kaip Tėve, mūsų . Mokinio klausimas, kas yra tas Tėve, mūsų . Visa tai yra dėl to, kad daugelį dalykų mes suprantame, kaip akivaizdžius dalykus. Su akivaizdžiais dalykais turi supažindinti ne tik mokytojas, bet ir šeima bei visuomenė. Viešoji erdvė visiškai nesirūpina Lietuviškos istorinės kultūros sklaida bei dalyvavimu joje. Gegužės 14 -ąją paklauskime praeivio ar dvyliktoko, kas yra R. Kalanta, manau, vėl išgirstume nerimastingą tylą. Mokytojas gali duoti testą kiekvieną pamoką apie tuos įvykius, tačiau, apart, streso ir neišsimiegojimo daugiau nieko nebus. Mokinys tiesiog nesugeba nusakyti, kuo tai svarbu ir prasminga dabar, nes mes paprasčiausiai to nemokome. Mes neklausiame, koks gali būti ryšys tarp partizanų siekių ir R. Kalantos protesto. Kas bendro tarp Lietuvos katalikų bažnyčios kronikos leidėjų ir jaunimo, išėjusio į Kauno gatves po R. Kalantos susideginimo ? Kodėl nenorima kalbėti apie tai, ko siekė Lietuvos visuomenė baigiantis II pasauliniam karui ? Tiesiog yra paprasčiau taisyti 40 klausimų testus iki 1 val. nakties ir dejuoti, kad mokiniai nesimoko. Visiškai negalvojant, kokie įgūdžiai yra būtini, norint išmanyti istoriją. Prisiminkime senai naują dalyką: konstatuojamąsias ir procedūrines žinias. Ką žinoti, kaip tai sužinoti ir kaip visas žinias sujungti į visumą. Senai naujas dalykas: atmintis veikia asociacijos ir struktūravimo principu. Aišku, egzamine nebus klausimo, kas sieja Romos vilkę su Vilniaus geležiniu vilku ? Be to, atsakymą galima ir taip numanyti. Tai instinktas pratęsti savo giminę ir susilaukti palikuonių. Problema yra ta, kad pateikiama labai daug įvykių, bet ne istorinių faktų. Pateikiami įvykiai be mechanizmo , t.y. be istorinės interpretacijos(be šaltinių analizės, priežastinių ryšių išsiaiškinimo, visų įmanomų prasmių ir reikšmių aptarimo). Galbūt, galimas kitas požiūris. Lietuva žemės ūkio kraštas. Paimkime plūgą ir arklą. Palyginkime juos. Įvertinkime šio įrankio tobulėjimą. Pasvarstykime, kodėl per tūkstančius metų įvyko tik nežymūs pasikeitimai. Kita problema, kaip šiuolaikinis mokinys suprantą dabartį, valstybės ir visuomenės gyvenimą, kultūrą ir įvairius pokyčius. Supratimas, kad kultūra tai valgymas su peiliu ir šakute, nėras blogas dalykas, tačiau koks bus senovės Romos kultūros suvokimo lygys.

Zilvinas
2009 02 09, 10:20

Sveiki, O kas nenorite investuoti 100 lt i seminara, kvieciu uzsukti pas mane i nemokama, kolkas, konsultacija arba manofinansai.blogsot.com arba www.saugiateitis.lt

Parašykite komentarą

Jūsų vardas *
Komentaras *
Apsaugos kodas

Apklausa

Kiek tau metų?

Renginių kalendorius

P A T K P Š S
    01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Strict Standards: Non-static method TreeCatalog::shutdownscript() should not be called statically in Unknown on line 0

Strict Standards: Non-static method TreeCatalog::shutdownscript() should not be called statically in Unknown on line 0